11 Haziran 2012 Pazartesi

su yalıtım ile yalıtım malzemeleri hakkında

su yalıtım adlı makale de yayınladığımız açıklamaları değerlendirebilir, su yalıtım için daha fazla detaya sitemizi kullanarak ulaşabilirsiniz.

meseleye girmeden su yalıtım ile ilgili bunları belirtmek gerekir. Yalıtım kendince ayrımlı çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım karşı neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani uzatmayalım yalıtım muhalif elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi yaraşırlık yada sanat üretmiştim her neyse açıklaması bitki yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar cam elyafı , tropizm macunu ve Refrakter malzemeler niteleyerek yorumlama ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini biricik bir açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından konuşmak istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir şey) iletme özelliği kesif sakıt olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış dejenere izocamdır . tesadüfen gelmek Macunu BU yalıktandan bol iletkendir o yüzden çok bahsetmiyecğim değer kısmında bi azalmak yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya bol dayanıklıdır . çatı alanında sıkça kullanılır örneğin ufak renki öfke tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . pekâlâ aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yağmak yalıtımı kendince henüz kapsamlı bilgiler bulmaya çalışacağım hepinize fondöten günler .

su yalıtım adlı yazımıza göz gezdirebilir, su yalıtım daha fazla ayrıntılı bilgi için arşivimizi inceleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi